افتخار می کنیم همیشه خادم زائرین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستیم

[ad_1]

 جام جم آنلاین- خراسان رضوی- شوشتری گفت: دنیا در ترکیبی به سر می برد که ملت های مسلمان و مظلوم فریادشان به جایی نمی رسد و غول های رسانه ای غرب و استکبار همه چیز را وارونه جلوه می دهند که الحمدالله با انقلاب اسلامی این وارونگی جای خودش را نشان داد.

وی ادامه داد: در این اوضاع همیشه خطر هست و ما هیچ وقت از امتحان فارغ نیستیم، همان طور که خداوند می فرماید، ما شما را امتحان می کنیم همچنان که قبلی ها را امتحان کردیم.

شوشتری گفت: روزی که انقلاب کردیم تصور نمی کردیم که بر زمین و آسمان و دریا تسلط پیدا کنیم، فکرش را هم نمی‌کردیم مثل المپیادهای امسال با ۲۰ مدال طلا همه کشورها را پشت سر بگذاریم، امسال شاهد فعالیت و زحمات همکاران و استعدادهای دانش آموزان بودیم و دانش آموزان ما این شایستگی را دارند که دنیا را تسخیر کنند.

وی گفت: در استان خراسان رضوی ۴۸ منطقه و ناحیه آموزشی با حدود ۱ و نیم میلیون دانش آموز وجود دارند و با شروع سال تحصیلی برنامه‌های بسیاری در آموزش و پرورش استان انجام شده است.

وی از برنامه ها به برگزاری مراسم نورچشم در حرم مطهر رضوی با حضور ۵ هزار دانش آموز دختر دوره متوسطه و اجرای سرود سلام فرمانده و پوشش رسانه ای آن اشاره کرد و ادامه داد: در این اجتماع بزرگ دانش آموزان آغاز طرح های قرآنی مدارس را کلید زدند.

وی اظهار کرد: با حدود ۹۰ هزار همکار فرهنگی در استان بیش از ۱۲ هزار مدرسه در حال برگزاری کلاس و برنامه های تحصیلی است که با همایش ۱۵۰۰ نفره ره یاران تحول مدیران و ره یاران در تمام نواحی کار خودشان را شروع کرده اند تا سند تحول بنیادین را آموزش دهند. 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: در این ایام با ارزش امیدواریم خیر این جلسات به همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیزمان برسد.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *