امضای قرارداد 4 هزار میلیارد ریالی طرح فاضلاب خرمشهر

ad1

جام جم آنلاین – خوزستان،محمد رضا کرمی نژاد در مراسم انعقاد قرارداد میان شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بانک ملت که به مناسبت سوم خرداد انجام شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم در استان خوزستان در بخش آب و فاضلاب سنگ تمام گذاشته است و امروز نیز یکی دیگر از گام های مهم زیرساختی برای تکمیل فاضلاب در شهر خرمشهر در وارد فاز اجرایی می گردد.

وی افزود: شهر خرمشهر سالیان سال مشکل شبکه فاضلاب دارد که با نگاه خاص دولت سیزدهم و‌مجموعه وزارت نیرو و آبفای کشور یک بار برای همیشه مشکل فاضلاب مردم شریف شهر خرمشهر با مبادله این قرارداد و تامین اعتبار برطرف می کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: مبادله قرارداد ۴ هزار میلیارد ریالی طرح فاضلاب خرمشهر با استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ امروز امضا و وارد فاز اجرایی می گردد.

کرمی نژاد تصریح کرد: توسعه زیرساخت های استان در بخش آبرسانی به روستاها و شبکه فاضلاب شهرهایی که مشکلات دارند در دستور کار است و کار جهادی در اجرای پروژه فاضلاب اهواز  موجب رضایت مندی مردم شریف و دولت در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به خوزستان بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه‌های فاضلاب به ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه به تصویب رسید، گفت:  قرارگاه خاتم الانبیا باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت تا سقف ۴  هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان که یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آبادان اجرایی خواهد شد.

کرمی نژاد افزود: در حال حاضر ۳ پروژه فاضلاب در شهر خرمشهر در حال کار است و در مناطق مولوی، حمید آباد، صداقت، طوبیجات و عشایر فعالیت توسعه ای شبکه فاضلاب در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم شبکه فاضلاب شهر خرمشهر سرعت اجرایی آن آغاز شد و  به ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده ایم و با تکمیل اعتبارات لازم شبکه فاضلاب خرمشهر تکمیل می گردد و شهر خرمشهر مثل اهواز تبدیل به یک گارگاه عمرانی در بخش فاضلاب خواهد شد

ad2
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!

بهترین و جامع ترین بررسی که در طی این چند روز دیده شده، تمام زوایا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *