بخشی از جهاد تبیین به بیان دستاوردهای نظام مربوط می‌گردد

[ad_1]

جام جم آنلاین اصفهان؛ در این همایش آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان در اهمیت جهاد تبیین گفت: منظور مقام معظم رهبری از جهاد تبیین، بیان حقایق است و حقیقت از خدای متعال که تنها حقیقت عالم امکان هستند شروع می‌گردد و پس از آن هرچه هست مخلوق و زیر سایه خداوند است که شکل‌گرفته و می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در دنیای امروز مشاهد می‌کنیم، متأسفانه برخی انسان‌ها منکر وجود خداوند هستند، جهاد تبیین حکم می‌کند که حقیقت خودِ خداوند، رسالت پیامبران و کتب آسمانی، حقیقت ائمۀ اطهار و ولایت‌فقیه را تبیین کنیم که اگر این حقایق تبیین نشود دیگران به گونۀ دیگر و خلاف حقیقت را بیان خواهند کرد و چه‌بسا در اثر همین بیان‌نکردن‌ها بسیاری افراد منکر حقیقت موارد یاد شده شوند.

امام‌جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بخش دیگری از جهاد تبیین به بیان دستاوردهای نظام و انقلاب از جمله فولاد مبارکه مربوط می‌گردد. شرکتی که خدمات و برکات فراوانی برای صنعت و اقتصاد کشور داشته است. ازاین‌رو مسئولان فولاد مبارکه باید دستاوردهای این شرکت را برای مردم تبیین کنند. به‌طورقطع وقتی مردم و به‌ویژه جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان از این دستاوردها مطلع شوند و از نزدیک ببیند، شگفت‌زده خواهند شد که چه میزان تلاش انجام شده و چه دستاوردهایی حاصل شده است.

آیت‌الله مهدوی افزود: این که امروز کشورمان در عرصه صنعت فولاد رتبه دهم را و در بسیاری موضوعات دانشی دیگر رتبه‌های بالایی را به خود اختصاص داده است و عرصه‌ها را یکی پس از دیگری در حال فتح‌کردن است، به‌یقین اطلاع‌رسانی این موارد به مردم جامعه و جوانان امید می‌دهد و آن‌ها را در عرصه جهاد عملی، قوی‌تر خواهد کرد. امیدواریم تبیین این دستاوردها و آنچه که هست به‌خوبی انجام گردد. چراکه ما آرزو داریم انقلاب ما مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) و ظهور ایشان باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران و کارکنان فولاد مبارکه گفت: ضمن عرض خداقوت به این جهادگران از آن‌ها می‌خواهم همچنان به تلاش خالصانه خود در راه تعالی و عزتمندی کشور همت گمارند و ضمن اهتمام به کمیت تولید، به کیفیت تولید نیز توجه بیشتری داشته باشند تا در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی هرجا که نام جمهوری اسلامی ایران و کالای ایرانی برده می‌گردد، همگان به آن افتخار کنند. باید شرایطی فراهم گردد که مشتریان حاضر باشند، حتی به قیمت‌های بالاتر از اجناس ایرانی استفاده کنند و انجام کارها و امور با بالاترین کیفیت انجام گردد و این دقیقاً همان چیزی که در آموزه‌های دینی ما نیز به آن تأکید مؤکد شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
فولاد مبارکه نمونه‌ای بارز و ارزشمند از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این باره گفت: به نظر می‌رسد ما آن‌چنان که باید نتوانسته‌ایم دستاوردهای چهل‌سالة نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

وی گفت: امروز در همایشی به میزبانی فولاد مبارکه و با حضور 170 نفر از مبلغان اسلامی بر آن تأکید شد که راویان پیشرفت این دستاوردها را به بهترین شکل ممکن برای مردم جامعه تشریح کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که فولاد مبارکه نمونه‌ای بارز و ارزشمند از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: باید برای مردم تبیین و اطلاع‌رسانی گردد که چه میزان کار و فعالیت در این شرکت انجام شده و در حال انجام است و چه تعداد رکوردها و افتخارات متعدد به‌دست‌آمده است و چه تعداد از شهروندان و نخبگان کشور و استان در این کارخانه مشغول فعالیت هستند. تمامی این موارد هریک در جای خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل در این همایش شرایطی فراهم کرده‌ایم که مبلغان به فولاد مبارکه بیایند، از نزدیک دستاوردها، پیشرفت‌ها و سرعت پیشرفت و افتخارات به‌دست‌آمده را ببیند و پس از آن برای مردم تبیین کنند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه:
تبیین پیشرفت‌ها می‌تواند برای مردم ارزش‌آفرین و امیدبخش باشد
محمدجواد براتی مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه در جریان برگزاری همایش بزرگ راویان پیشرفت استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضور مبلغان تبلیغات اسلامی استان در فولاد مبارکه گفت: امروز خرسند از آن هستیم که جهادگران و پیش‌گامان عرصه تولید در صنعت فولاد و توسعه اقتصادی میزبان جهادگران عرصه تبیین هستند.

وی با تأکید بر اهمیت عمل به راهبردهای جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردیده است، گفت؛ آثار و برکات کار جهادی کارکنان فولاد مبارکه در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور بروز و ظهور دارد و کار مبلغان که دستاوردهای جبهه صنعت را برای آحاد جامعه تبیین می‌کنند از ارزش بی‌بدیلی برخوردار است؛ چراکه تبیین پیشرفت‌ها می‌تواند برای مردم ارزش‌آفرین و امیدبخش باشد.

گفتنی است مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان پس از برگزاری جلسات و کارگاه آموزشی از نزدیک از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید به عمل آوردند

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *