خداحافظی با API، سلام به گفت‌وگوی‌ویدئویی

ad1

توییتر در تجارت اصلی تبلیغات خود با بحران مواجه است، زیرا یکی از مدیران ارشد این شرکت اخیرا به کارمندان اطلاع داده که درآمد روزانه نسبت به سال گذشته ۴۰‌درصد کاهش یافته است. این خبر که اولین‌بار توسط The Information گزارش شد، در پی گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دهد بیش از 500 تبلیغ‌کننده برتر توییتر از زمانی که ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، این پلتفرم را به‌عهده گرفته است، هزینه کردن تبلیغات را در این پلتفرم متوقف کرده‌اند. کاهش مداوم تجارت تبلیغاتی توییتر باعث می‌گردد که این شرکت در سال 2023 شکست بخورد و این موضوع جدیدی نیست، چرا که ماسک هم قبلا آن را اعلام کرده بود.

ad2
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

۱۰فناوری جدید و ویژه ۲۰۲۴ منتظر رونمایی

۱- تلویزیون های PHOLED در طول یک دهه گذشته ، تلویزیون‌ها به طور قابل توجهی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *