نبرد پلیس و خلافکارها در «مرزجنون»

[ad_1]

این سریال با نگاهی به وظایف پلیس، قصه واحد خاصی در این نهاد را روایت می‌کند که واکنش‌های استراتژیک دارند و مسائلی را حل می‌کند که بخش‌های عادی از پس آن برنمی‌آیند. گرفتن دست مخاطبان و بردن آن‌ها به فضایی پشت‌پرده عملیات‌ها و پرونده‌های ویژه پلیسی که کمتر آن را دیده و شنیده‌اند، کنار طرح قصه‌هایی تازه و پر فراز و فرود، سریال مرز جنون را برای مخاطبانی که آن را دنبال کردند، به مجموعه‌‎ دیدنی بدل کرد.
مجموعه تلویزیونی مرز جنون به تهیه‌کنندگی مارک الیس و استفانی مورگنسترن با بازی بازیگرانی، چون هاگ دیلون، امی جو جانسون، دیوید پاتکو و انریکو کلانتونی برای نخستین بار سال۲۰۰۸ راهی آنتن شد. سه فصل نخست این درام پلیسی را شبکه تلویزیونی سی تی‌‎وی کانادا و همچنین شبکه سی‌بی‌اس آمریکا روی آنتن فرستادند. مدتی بعد سریال در شبکه فرانسوی‌زبان وی در استان کبک کانادا هم پخش شد و از چند شبکه دیگر در سراسر جهان هم روی آنتن رفت.

با پخش سریال، بیشتر منتقدان آثار نمایشی، مرز جنون را ستودند. «زمانی که هر قسمت از مجموعه مرز جنون را می‌بینم حسی از موفقیت در ذهن من شکل می‌گیرد و همین مسأله باعث می‌گردد هنگام تماشای هر قسمت از این مجموعه تکان نخورم و دنبال چیز دیگری جز تماشای این مجموعه نباشم.» این اظهار نظری بود از منتقدی در کانادا که بار‌ها درباره این سریال نقل شده است.

مرز جنون از شبکه دو سیمای تلویزیون خودمان هم پخش شد و این روز‌ها به سرپرستی و گویندگی حمیدرضا آشتیانی‌پور روی آنتن شبکه تماشاست. زنده‌یاد حسین عرفانی، منوچهر زنده‌دل، شروین قطعه‌ای، کسری کیانی، شایسته تاج‌بخش، سعید شیخ‌زاده، امیرعباس پیام، ژیلا اشکان، ناهید شعشعانی، شهروز ملک‌آرایی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، زنده‌یاد بیژن علی‌محمدی، تورج نصر، ناصر خاوری و… صداپیشگان این سریال هستند که در میان‌شان نام‌های بزرگی دیده می‌گردد که با صدای گرم‌شان خاطره‌های بسیاری داریم. حضور این صدا‌های شاخص در استودیوی دوبله مرز جنون و جان‌بخشی به آوای بازیگران خارجی، برقراری ارتباط مخاطبان ایرانی با این سریال را سهل‌تر کرده است.

 

روزنامه جام جم 

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *