هشت سایت هوش مصنوعی پرکاربرد

[ad_1]

Dream by WOMBO
/https://www.wombo.ai
Wombo شرکتی است که در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین فعالیت می‌کند. این وب سایت شرایطی را برای طراحی و ساخت تصاویر ساخته شده به صورت NFT فراهم می‌کند.

NightCafe
/https://nightcafe.studio
با استفاده از این وب سایت می‌توانید تصاویری با کیفیت بالا طراحی کنید. تمامی این تصاویر با استفاده از متن تعریف شده شما تولید می‌شوند. فقط کافی است تعدادی کاراکتر را بنویسید و تصویر خود را با توجه به کاراکترها تحویل بگیرید. این وب سایت تقریبا شبیه Midjouney عمل می‌کند.

Murf
/https://murf.ai
یکی از جذاب ترین وب سایت‌های هوش مصنوعی murf است که با استفاده از آن می‌توانید از یک ربات هوش مصنوعی بخواهید متن شما را بخواند. بانک صدای موجود در این وب سایت هوش مصنوعی بسیار زیاد است و شما می‌توانید از میان تن صدا، لهجه و… صدا پیشه خود را انتخاب کرده و متن را برای خوانش به آن ارائه دهید. برای افرادی که مشکل ارائه به صورت صوتی را دارند. این نرم افزار عالی است.

Play.ht
/https://play.ht
با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی می‌توانید تمامی محتواهای متنی را به صوتی تبدیل کنید. به طور مثال یک بلاگ پست را به آن بدهید و این ابزار برای شما آن را بخواند. این وب سایت از دسته، تبدیل متن به صوت است.

Synthesys
/https://www.synthesia.io
فناوری این ابزار برای تولید گفتار همانند دو مورد قبلی که گفته شد، است با این تفاوت که در این وب سایت صداها بسیار قوی تر و طبیعی تر هستند. از این سرویس برای تبدیل متن به گفتار، روخوانی متون و… استفاده می‌گردد. این وب‌سایت از الگوریتم‌های ماشین لرنینگ برای تولید گفتار بر اساس مدل‌های زبانی و صوتی استفاده می‌کند.

Veed.io
/https://www.veed.io
این وب سایت یک پلتفرم ایجاد و ویرایش محتوای ویدیویی است که به کاربران امکان تولید محتواهای ویدیویی را با سرعت بسیار بالا می‌دهد. رابط کاربری ساده و قوی آن منجر می‌گردد سرعت شما در تولید محتوای ویدیویی به طرز بسیار عجیبی بالا برود. از این وب سایت هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیو‌های کسب و کاری و… استفاده می‌گردد همچنین قابلیت دریافت زیر نویس یک ویدیو را تنها با یک کلیک برای شما ایحاد کرده است.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *