هشدار مدیریت بحران نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های تهران

ad1

به گزارش جام جم آنلاین، حامد یزدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: پیش از این به تمام شهرستان های استان تهران اعلام کرده‌ایم، که لایروبی مسیل‌ها و جوی‌ها را انجام دهند.

وی ادامه داد: هشدار سازمان هواشناسی برای استان تهران زرد است و ممکن است از ظهر امروز یکشنبه تا بعدازظهر سه شنبه ۱۷ آبان شاهد وزش باد شدید، خیزش گردوخاک در مناطق مستعد، نفوذ گرد و غبار از استان‌های مجاور (به ویژه در غرب و جنوب استان) باشیم. ‌

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: احتمال بالا آمدن رودها، کانال‌های آب و مسیل‌ها با توجه به گزارش ها وجود دارد و برهمین اساس شهروندان باید هوشیار باشند از توقف در اطراف رودخانه‌ها خودداری و حداقل تا روز سه شنبه از کوهنوردی اجتناب کنند، چرا که بارش پراکنده برف و باران، مه و گاهی رعدوبرق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌گردد. ‌

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی تهران گفت: کاهش کیفیت هوا در ساعات بعدازظهر و شب، احتمال شکستن درختان، سقوط اجسام از ارتفاع، کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها و احتمال بالا آمدن رودخانه ها در این روزها دور از ذهن نیست و باید نسبت به آن هوشیار بود.

یزدی مهر با بیان این که از مردم می‌خواهیم، اطراف رود دره‌ها نروند، گفت: حجم بیشتر بارش‌ها در ارتفاعات شمال شرقی استان پیش بینی می‌گردد.

ad2
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *