انواع مشعل گازی و گازوئیلی ایران رادیاتور

[ad_1]

نکاتی که باید پیش از خرید مشعل صنعتی موتورخانه بدانید

همان‌طور که پیش‌ از این هم خاطرنشان شدیم مشعل‌های گازی و گازوئیلی از جمله پراستفاده‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات موجود در بازار برای تولید حرارت در سیستم‌های بخار هستند.

در بحث خرید، شما نه‌تنها با برندهای مختلف بلکه با مشخصات و همین‌طور مدل‌ها در سری‌های گوناگون نیز مواجه خواهید شد که این به طبع، انتخاب را برای شما کمی سخت‌تر می‌کند. با این که اساساً این سطح از تنوع به دلیل به‌وجودآمدن بازار رقابتی می‌تواند به نفع مشتری باشد.

اما این در صورتی است که مشتری درک دقیق و تخصصی از تفاوت قیمت مشعل گازی و قیمت مشعل گازوئیلی، ویژگی‌های آن‌ها و… را داشته باشد.

مشعل گازوئیلی و گازی برند ایران رادیاتور

  1. دقت کنید که شرایط جوی، محیطی، ارتفاع از سطح دریا، ظرفیت بویلر و… از جمله مهم‌ترین و کلیدی‌ترین تفاوت‌های این دستگاه‌ها است.
  2. جنس و نوع کوره از قبل انتخاب شده و براین‌اساس، مشعل‌ها نیز سفارشی‌سازی می‌شوند.
  3. حتماً در هنگام خرید مشعل و سیستم حرارتی و بویلر، به ظرفیت موردنیاز خود دقت کنید.
  4. محصولات موجود در بازار گاه با قیمت ارزان‌تر توسط برندهای ناشناخته و نامعتبر تولید می‌شوند که کیفیت لازم را ندارند.
  5. حتماً به سراغ انواع مشعل گازوئیلی و گازی با گارانتی و خدمات پس از فروش بروید.

انواع مشعل‌های گازی و گازوئیلی برند ایران رادیاتور

کوره‌ها و دیگ‌ها را می‌توان برای افزایش کارایی آن‌ها مقاوم‌سازی کرد. این ارتقاء ایمنی و کارایی، سیستم‌های قدیمی‌تر را بهبود می‌بخشد. هزینه‌های مقاوم‌سازی باید به‌دقت با هزینه دیگ یا کوره جدید سنجیده گردد، به‌ویژه اگر احتمال دارد ظرف چند سال جایگزین گردد یا اگر بخواهید به دلایل دیگری مانند اضافه‌کردن تهویه‌مطبوع قصد خرید سیستم دیگر را داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد این کار، انتخاب یک مشعل باکیفیت برای تقویت سیستم حرارتی است بخصوص در مواردی که ظرفیت آن پاسخگوی نیاز نیست. خرید یک مشعل گازی صنعتی استاندارد و باکیفیت می‌تواند مشکلات را حل کند.

ایران رادیاتور، به‌عنوان تولیدکننده انواع مشعل‌های حرارتی با بیش از 4 دهه سابقه در این زمینه توانسته نسل‌های مختلفی را بر توان‌های کاری متفاوت عرضه کند. البته این شرکت علاوه بر مشعل در زمینه تولید تجهیزات جانبی، انواع پکیج‌های دیواری، زمینی، رادیاتور، حوله خشک‌کن‌ها و لوازم مصرفی و تأسیسات ساختمانی نیز فعال است. اما به سبب کیفیت ساخت عالی، خرید مشعل گازی ایران رادیاتور دراین‌بین بیش از هر چیزی باعث می‌گردد که ما نام این شرکت را مدام بشنویم.

مشعل گازی صنعتی مخصوص موتوخانه

مشخصات فنی مهم حین خرید مشعل گازی

مشعل گاز وسیله‌ای است که در سطوح مختلف از جمله برای تولید حرارت از سوخت‌های گازی برای انتشار شعله استفاده می‌کند. گازهایی که بیشتر در مشعل‌های گازی استفاده می‌شوند پروپان، گاز طبیعی و استیلن هستند. یک مشعل گازی با ساختار کمی متفاوت ممکن است برای فرایندهایی مانند لحیم‌کاری و جوشکاری نیز استفاده گردد.

یک مشعل گازی معمولی دارای دو منبع است یکی برای سوخت و دیگری برای اکسیژن.

درصورتی‌که قصد خرید مشعل گازی ایران رادیاتور را دارید، لازم است که حتماً به چند پارامتر مهم در هنگام انتخاب این دستگاه دقت کنید:

  • قدرت گرمایش و تولید حرارت بر حسب کیلوکالری بر ساعت
  • مدل سروو موتور
  • نوع رله و کیفیت ساخت آن
  • قطر گاز و حداقل فشار وارده بر آن
  • ابعاد کلی دستگاه
  • تجهیزات و لوازمی که همراه مشعل عرضه می‌گردد.
  • نوع دمپر مورداستفاده در مشعل گازی
  • نحوه عملکرد سیستم حرارتی مشعل

با این تفاسیر، می‌توان گفت که شما می‌توانید تا حدی، تفاوت و وجوه تمایز بین انواع مشعل‌های گازی عرضه شده در بازار ایران را متوجه شوید.

مشعل‌های گازوئیلی صنعتی

گازوئیل نیز یک سوخت متداول و جایگزین برای شرایطی است که دسترسی به گاز و یا سایر فراوری‌های پتروشیمی وجود ندارد. در این مشعل، علاوه بر این که الکتروموتور برای حرکت محور فن مورداستفاده قرار می‌گیرد، برای چرخش محور پمپ نیز کاربرد خواهد داشت. در مشعل‌های بزرگ گازوئیلی ایران رادیاتور، امکان استفاده از الکتروموتور به‌صورت نصب جداگانه برای کوپل نیز وجود خواهد داشت.

مشخصات فنی خرید مشعل گازوئیلی

بیشتر این مشخصه‌ها در مورد مشعل‌های گازوئیلی برند ایران رادیاتور نیز وجود دارد. از جمله آن‌ها موارد زیر است:

  • حداقل و حداکثر قدرت گرمایش بر حسب کیلوکالری بر ساعت
  • نحوه عملکرد دستگاه
  • دمپر هوای مورداستفاده و سری تابلو کنترل
  • ابعاد دستگاه بر اساس سانتی‌متر
  • حداقل نرخ فشار گاز
  • مشخصات قدرت برق الکتروموتور مورداستفاده
  • نوع رله به کار گرفته شده

راهنمای خرید مشعل صنعتی گازی و گازوئیلی در ایران

بازار ایران به سبب استفاده گسترده از انواع روش‌های کنترل برودت و حرارت مبتنی بر گاز و گازوئیل، متداول‌ترین زمینه فروش انواع دستگاه‌های مشعل گازوئیلی و گاز است. برندهای بزرگ و کوچک زیادی نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند که یکی از نام‌آورترین، شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین‌ها در این حوزه ایران رادیاتور است. این شرکت سال‌ها توانسته به‌عنوان تولیدکننده و صادرکننده برتر کشور شناخته گردد و با ساخت مشعل‌های گازوئیلی با بدنه مقاوم، یک انتخاب عالی برای شرایطی باشد که امکان استفاده از منبع گاز شهری وجود ندارد.

همین‌طور انواع مشعل‌های گازی برند ایران رادیاتور نیز همگی سطح کیفی را حفظ کردند و با رعایت تمامی استانداردهای تولید از جمله ISO، می‌توانند نیاز شما را در هر سطحی برآورده سازند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *