عروس شهرهای مازندران را بشناسید

[ad_1]

 

رامسر که به آن لقب عروس مازندران داده اند، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفر در تعطیلات باشد و به سفری پرخاطره برای شما تبدیل گردد.

افراد زیادی قصد اقامت در هتل های رامسر را دارند تا از این سفر لذت بیشتری ببرند. در این مقاله به معرفی این شهر زیبا می پردازیم.

موقعیت جغرافیایی رامسر

رامسر در غرب استان مازندران واقع شده و با استان گیلان هم‌ مرز است. مسافران برای رسیدن به این شهر، اغلب از مسیر جاده زیبای چالوس می گذرند و با طی 260 کیلومتر بعد از چالوس به آن می رسند.

آب و هوای آن در بهار و پاییز معتدل و مطبوع بوده و از شمال با دریا واز جنوب با کوه و جنگل محصور شده است، بنابراین اگر می خواهید به جایی سفر کنید که هم دریا را ببینید و هم از زیبایی های جنگل لذت ببرید، رامسر یکی از بهترین گزینه هاست.

مکان های دیدنی رامسر

این شهر با جاذبه‌ های تفریحی، طبیعی و گردشگری فراوان بسیاری از افراد را به سفر به این شهر وا می دارد و مردم از روش های مختلف مانند ویلا، کلبه یا هتل رامسر برای اقامت استفاده می کنند تا به شکل های مختلف از سفر به آن لذت ببرند.

⦁ روستای جواهرده
در ارتفاعات رشته کوه البرز در نزدیکی رامسر روستای تاریخی و مشهور جواهرده واقع شده که دارای کوه، آبشار و جویبارهای زیبایی است که افراد با روش های اقامتی مختلف می توانند به زیبایی های طبیعی این روستا دسترسی پیدا کنند که اقامت در هتل رامسر یکی از این روش‌هاست.

⦁ تله کابین رامسر
اگر به تله کابین رامسر سری بزنید، می توانید از بالای کوه و جنگل به دیدن دریا بروید و با امکاناتی مانند زیپ لاین، جت‌ اسکی، کارتینگ، پینت بال، شهربازی و رستوران تفریحات خوبی داشته باشید. با عبور از پل معلق چوبی رامسر می توانید از تله کابین و امکانات تفریحی آن استفاده کنید.

⦁ جنگل های رامسر
در حد فاصل کوهستان و دریا، جنگل‌ های زیبای رامسر قرار دارند که بسیار خوش آب و هوا و زیبا هستند. نام یکی از این جنگل‌ها دو هزار است که در روستای جنت رودبار رامسر واقع شده است. جنگل‌ های دالخانی در ۳۰ کیلومتری شهر رامسر نیز یکی دیگر از جنگل‌ های مشهور ایران است که سفر به آن برای هر ایرانی واجب است.

آب و هوای جنگل دالخانی به دلیل ارتفاع زیاد از سطح دریا، در تابستان مطبوع و خنک است و می توانید با رفتن به این جنگل ها، از آب و هوای شرجی کنار دریا فاصله بگیرید.

⦁ بلوار آموزگار یا کازینوی رامسر
بلوار آموزگار رامسر تنها یک جاذبه تفریحی نیست، بلکه یک مکان تاریخی مربوط به دوران پهلوی است که در فهرست آثار ملی ثبت گردیده است. اگر در یک هتل رامسر یا ویلای داخل شهر اقامت داشته باشید، می توانید در این بلوار قدم زده و از زیبایی آن لذت ببرید.

عروس شهرهای مازندران را بشناسید

⦁ کاخ رامسر
کاخ رامسر در سال ۱۳۱۶ ساخته شد. اگر به بناهای تاریخی و موزه علاقه دارید، می‌توانید به دیدن لوازم آنتیک، معماری سنتی، نقاشی های ارزشمند و استخر ماهی های خاویار در کاخ رامسر بروید.

⦁ قلعه مارکوه
قلعه مارکوه مشهر به بام رامسر از بناهای تاریخی رامسر است که قدمت آن به پیش از اسلام می رسد. این قلعه در شهر کتالم و در 5 کیلومتری رامسر واقع شده و اگر در هتل رامسر یا هر اقامتگاه دیگر باشید، به راحتی به این مکان دسترسی خواهید داشت.

⦁ آبشارهای رامسر
آبشار ایج یا آبشار ده‌ قلو در رامسر از کوه‌ خشم چال سرچشمه می گیرد. آبشار شگفت‌ انگیز دیگری در رامسر در منطقه سنگ‌ پشت به نام آزارک وجود دارد که از رشته کوه ‌های البرز سرچشمه می گیرد. منطقه سنگ پشت منطقه‌ای پرباران است و به همین دلیل سرسبزی بی نظیری دارد که افراد زیادی را به خود جذب می کند.

⦁ هتل قدیم رامسر
یکی از هتل های بزرگ و قدیمی رامسر با نام هتل قدیم رامسر با مساحت حدود 5 هزار متر مربع در سال 1317 خورشیدی احداث شده و به عنوان یکی از بزرگترین و معروف ترین هتل های خاورمیانه شناخته می‌گردد. این هتل علاوه بر این که امکانات اقامتی را برای مسافران رامسر فراهم می کند، یکی از جاذبه های تاریخی رامسر نیز به شمار می رود.

عروس شهرهای مازندران را بشناسید

روش های اقامت در رامسر

روش های مختلفی برای اقامت در این شهر زیبا وجود دارد و انتخاب این روش کاملا بستگی به خود شما دارد. برخی دوست دارند در کلبه های جنگلی کوچک سفر پرهیجانی را برای خود در کنار دوستان رقم بزنند و برخی با اقامت در هتل رامسر سفری لوکس را تجربه کنند. برخی دیگر مایلند زندگی روستایی را با اقامت در ویلاهای کوچک روستاهای اطراف رامسر تجربه کنند و برخی هم هستند که در داخل شهر ویلاهایی را اجاره می کنند.

رزرو بهترین هتل های رامسر در فلای تودی

هدف شما از سفر به رامسر هرچه باشد، پا به شهری گذاشته اید که یکی از بهترین مقاصد گردشگری به حساب می آید و بهتر است که قبل از سفر به این شهر، محل اقامت موردنظر خود را رزرو کنید. برای رزرو متنوع ترین هتل های رامسر کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای می‌توانید محل اقامت مناسب خود را از میان متنوع ترین هتل ها و اقامتگاه ها در این سایت پیدا کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما رامسر و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما خواهد بود.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *