منصوریان عاشق عرب های خوزستان است

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛ سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان می گوید جواد نکونام در طول فصل بیست و دوم چند بار استعفا داده بود و سرپرست مدیرعاملی وقت باشگاه و هیات مدیره نیز بر این نظر بودند که خواسته های نکونام را برآورده کرده اند.

آرمین مرادی ضمن قدردانی از نکونام برای کسب دو جام برای فولاد، درباره امیدواری به بازگشت این مربی پس از استعفا در قطر، اظهارکرد: ما که با تیم زندگی کرده بودیم، این استعفاها را در طول فصل هم داشتیم و فکر می کردیم که این استعفا هم مثل استعفای دفعه قبل است.

دلایل استعفای نکونام همان دلایل قبلی بود

وی ادامه داد: نکونام در طول فصل و پیش از بازی با پرسپولیس و دو سه بار دیگر نیز اعلام کرده بود که شرایط برای ادامه همکاری او با باشگاه فولاد مهیا نیست و یکسری دلایل هم گفته بود. حتی بعد از بازی با الفیصلی من را خواست و به من گفت که در نشست خبری قصد دارد استعفا بدهد که وقتی دلیل این استعفا را پرسیدم همان دلایلی بود که قبلا در اهواز به ما گفته بود و من واقعا فکر نمی کردم که او در چنین رقابت هایی بخواهد استعفا بدهد.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما فکر می کردیم که با صحبت هایی که خواهیم داشت، مشکل حل می گردد و آقای نکونام در تمرینات شرکت می کند اما متاسفانه اردو را ترک کرد. سرپرست مدیرعاملی وقت باشگاه و هیات مدیره نیز بر این نظر بودند که خواسته های جواد نکونام را برآورده کرده اند.

جوابی ندارم

به گزارش ایسنا، وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد در واکنش به این سوال که گویا جواد نکونام خواسته بود شخص دیگری مدیرعامل فولاد گردد؟ عنوان کرد: من جوابی برای این سوال ندارم اما از الان تا ۱۰۰ سال دیگر حواد نکونام بیاید و دلایل استعفای خود را بگوید و وقتی برای مردم توضیح داد و جامعه فوتبال نیز پذیرفت، من هم در خصوص این سوال شما پاسخ خواهم داد.

مرادی با قدردانی از گرشاسبی، گفت: او زمانی به فولاد آمد که پنجره باشگاه بسته بود در ادامه مقرر شد یک مدیر متخصص از بدنه کارخانه که تجربه کار در باشگاه فولاد را هم دارد، به عنوان سرپرست باشگاه مشغول به فعالیت گردد که آقای رادکیا طبق سیاست های تعیین شده خیلی خوب کار کرد. اکنون هم در خدمت آقای شعبانی مدیرعامل فعلی باشگاه هستیم.

اسکوچیچ شرایط حضور در ایران را نداشت

وی درباره مذاکره با استراماچونی و اسکوچیچ هم گفت: با گزینه های مختلف خارجی و داخلی صحبت کردیم و مذاکره با خارجی ها خیلی خوب پیش رفت ولی اسکوچیچ گفت به خاطر بیماری یکی از نزدیکانش فعلا نمی تواند به ایران بیاید و از ابتدای فصل آینده این شرایط برای او فراهم است و ماهم با گزینه های داخلی به مذاکره پرداختیم.

مذاکره با استراماچونی در حد پیام فرشید اسماعیلی‌فر؟

سخنگوی باشگاه در واکنش به این سوال که گویا مذاکره با استراماچونی در حد پیام فرشید اسماعیلی فر بود، عنوان کرد: خیر در این حد نبود و ایمیل رسمی وجود دارد. البته استراماچونی جزو سه گزینه ای که من عنوان کردم مذاکره با آن ها خیلی خوب پیش رفت، نبود.

منصوریان عاشق عرب های خوزستان است

وی گفت: از بین گزینه های داخلی هم بهترین گزینه علیرضا منصوریان بود و زمانی که برای مذاکره آمد واقعا مردانگی کرد. طی صحبت هایی که با باشگاه داشت نیز عنوان کرد مشکل فولاد بازیکن و استعداد نیست و مشکل را روحی روانی می دانست و روی بهبود این وضعیت کار کرد. ضمن این که بازیکنان هم با آغوش باز او را پذیرفتند. همچنین درخصوص کدورت پیش آمده باید بگویم عشق منصوریان، عرب های خوزستان است.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *