#نرم‌افزار‌های کاربردی اپل ۲۰۲۳

[ad_1]

ویرایش عکس Mextures
امتیاز:‌ ۳٫۴
تنها مشکل نرم‌افزار Mextures این است که رایگان نیست! اما اگر می‌خواهید عکس‌های خود را طوری ویرایش کنید که دیگران فکر کنند از فتوشاپ استفاده کرده‌اید و در زمینه ویرایش عکس بسیار حرفه‌ای هستید، بدون شک این نرم‌افزار ارزش پرداخت ۲ دلار را دارد. کار با Mextures بسیار آسان است و تنها در عرض چند ثانیه می‌توانید عکس‌هایی به‌شدت خیره‌کننده ویرایش کنید و با به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه‌های اجتماعی مختلف ازجمله اینستاگرام، طرفداران زیادی به دست آورید.

ساخت استوری Impresso
امتیاز:‌ ۴٫۸
اگر می‌خواهید در اینستاگرام خاص باشید و استوری‌های جذاب به اشتراک بگذارید، به نرم‌افزاری مثل Impresso احتیاج خواهید داشت که دقیقا برای همین منظور ساخته شده است. به‌کمک Impresso می‌توانید در عرض چند دقیقه ویدئوهای چشم‌نوازی برای استوری اینستاگرام طراحی کنید. این نرم‌افزار دارای بیش از ۵۰۰قالب آماده، حرفه‌ای و متحرک است و هر هفته به تعداد آنها اضافه می‌گردد. همچنین می‌توانید از کتابخانه موسیقی این نرم‌افزار به بیش از ۵۰۰۰آهنگ دسترسی داشته باشید.

مدیریت پروژه Asana
امتیاز:‌ ۴٫۷
اگر به هر دلیلی مایل به استفاده از نرم‌افزار دورکاری ترلو نیستید، می‌توانید از نرم‌افزار Asana که نسخه تحت وب آن نیز موجود است استفاده کنید. Asana شباهت‌های بسیاری با ترلو دارد. اول این‌که رایگان است، تسک‌‌های اعضای تیم روی کارت‌ها تعریف می‌گردد، رابط کاربری آن تمیز و زیبا است،‌ قابلیت نظرگذاری وجود دارد و از جدول زمان‌بندی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد.

مهارت‌آموزی Khan Academy
امتیاز:‌ ۴٫۳
از نظر بسیاری، بهترین نرم‌افزار آیفون نرم‌افزاری است که به‌طور صددرصد رایگان و بدون تبلیغ و حق اشتراک، بهترین آموزش‌ها را دراختیار کاربران قرار دهد. به همین خاطر Khan Academy یکی از انتخاب‌های محبوب هر کاربر موبایل است.

ویجت Widgetsmith
امتیاز:‌ ۴٫۶
اپل در iOS ۱۴ با معرفی ویجت‌ها، شخصی‌سازی‌کردن ظاهر آیفون را ساده‌تر کرد. یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزار‌ها برای اضافه‌کردن و تنظیم ظاهر ویجت‌ها نرم‌افزار Widgetsmith است که در دسته‌بندی بهره‌وری اپ‌استور رتبه ۵ را به خود اختصاص داده است.

ذخیره‌سازی عکس Google Photos
امتیاز:‌ ۴٫۷
پیش‌فرض تصاویر در آیفون، Apple Photos است و احتمالا هیچ‌گاه آن را با نرم‌افزار مشابه دیگری جایگزین نخواهید کرد، چون تمام عکس‌هایی که می‌گیرید به‌طور خودکار در اینجا ذخیره می‌گردد. نرم‌افزار Google Photos پشتیبانی از فضای ذخیره‌سازی نامحدود خود را ژوئن ۲۰۲۱ پایان داد.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *