هزینه‌ها مشخص است اما درآمدها مشخص نیست

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، رضا درویش، سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسه مجمع عمومی عادی این باشگاه که امروز سه‌شنبه برگزار شد، اظهار داشت: بعد از اینکه به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و تکلیف هیئت مدیره مشخص شد، کمیته پنج‌گانه‌ای را تشکیل دادیم و هر کمیته وظیفه تخصصی خود را دنبال کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در گذشته باشگاه قبل از اینکه وارد فرابورس گردد دارای ساختار خاصی نبود و بیشتر روی تفکرات مدیران اداره می‌شد. از سال 1375 تاکنون باشگاه بدهی‌ های مالیاتی را پرداخت نکرده که با زحمات آقای سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی‌ها پرداخت شد.

درویش گفت: در اسنادی که از سال‌های قبل در باشگاه وجود دارد، هزینه‌ها مشخص است ولی درآمدها مشخص نیست.

محمد دلبری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز اظهار داشت: اولین گام ما در باشگاه پرسپولیس، آسیب‌ شناسی موضوعات مختلف بود و تلاش کردیم که موانع پیش‌رو را برداریم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم. اگر تکلیف سهام و واگذاری باشگاه هرچه زودتر مشخص گردد می‌توانیم دیگر مشکلات را نیز حل کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کار بزرگی در زمان آقای سجادی صورت گرفت و روند خصوصی‌ سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد و باید این موضوع را به سرانجام برسانیم.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *