ورود‌ممنوع برای فیسبوک

[ad_1]

در نامه خود، سناتورها بر شکست‌های مکرر متا در محافظت از نوجوانان در برابر تعاملات مضر، تبلیغات و محتوا در فیسبوک و اینستاگرام و همچنین تحقیقات داخلی متا تاکید کردند که شکاف‌هایی را در درک شرکت از ایمنی کاربر در تجربیات واقعیت مجازی اجتماعی پیدا می‌کند.
سناتورها مارکی و بلومنتال در نامه خود به زاکربرگ نوشتند: «برنامه متا برای هدف قرار دادن جوانان با پیشنهادات متاورس به‌ویژه با توجه به شکست مداوم شما در محافظت از کاربران جوان نگران‌کننده است. متا با سابقه مستند شکست در حمایت از کودکان و نوجوانان، اعتماد والدین، پزشکان اطفال، سیاست‌گذاران و عموم مردم را از دست داده است. از آنجایی که موکلان ما به‌طور فزاینده‌ای در مورد تأثیرات پلتفرم‌های آنلاین و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی بر سلامت نوجوانان نگران می‌شوند، برنامه‌های شما برای کشاندن این جوانان به یک قلمرو مجازی تحت تحقیق در مورد مخاطراتش و بالقوه خطرناک با پیامدهایی برای سلامت جسمی و روانی آنها غیرقابل قبول است. هر راهبردی برای دعوت کاربران جوان به فضای دیجیتال مملو از آسیب‌های احتمالی نباید با هدف حداکثر کردن سود هدایت گردد. ما از شما می‌خواهیم که فورا برنامه متا برای آوردن کاربران نوجوان به دنیای Horizon را متوقف کنید.»
سناتور مارکی به‌عنوان نویسنده قانون مهم حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان در سال 1998، مدت‌ها از حمایت از کودکان و نوجوانان آنلاین دفاع کرده است. در کنگره گذشته، سناتور مارکی و همکارانش با موفقیت قانون CAMRA خود را در بسته هزینه‌های پایان سال 2023 تصویب کردند؛ قانونی که یک برنامه تحقیقاتی فدرال را در مورد تأثیرات فناوری و رسانه‌ها بر رشد جسمی، اجتماعی و عاطفی نوزادان، کودکان و نوجوانان در زمینه‌های اصلی شناختی حمایت می‌کند. 

منبع: ضمیمه کلیک روزنامه جام‌جم

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *