ad1
کسب و کار تبلیغات اپل در سال مالی گذشته حدود چهار میلیارد دلار درآمد داشته است. این مبلغ زیادی است اما این خطر وجود دارد که افزایش تبلیغات به بیش از چهار میلیارد دلار به شرکت آسیب برساند. طبق اکثر استانداردها، این مبلغ هنگفتی است. به عنوان مثال به اندازه ارزش واکسنهای کرونای ساخته شده در طول یک سال است اما برای اپل، حدود یک درصد از درآمد سالانه است.
ad2
منبع
مطلب پیشنهادی
هشدار اتحادیهاروپا به تیکتاک
اتحادیهاروپا به تیکتاک فشار میآورد تا از قانون خدمات دیجیتال (DSA) که به تازگی به …