از بین بردن «حماس» از اهداف اصلی من است

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، اسرائیل روز یکشنبه پیش از دیدار با کابینه جنگ گفت که با وجود افزایش «فشار بین‌المللی»، جنگ در غزه را متوقف نخواهد کرد.
به نوشته وبگاه لاریپابلیکا» نتانیاهو تاکید کرد: «کسانی در جامعه بین‌الملل تلاش می‌کنند جنگ را متوقف کنند، اما از بین بردن حماس، آزادی گروگان‌ها و اطمینان از اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نیست سه هدف اصلی من است.»
هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوارند و کاد درمانی امکان رسیدن به آن‌ها را به دلیل ویرانی کلیه مسیر‌ها ندارد. به این ترتیب شمار قربانیان جنگ غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۱۶۴۵ شهید و ۷۳۶۷۹ مجروح رسیده است.
رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر با بمباران مرکز نوار غزه، هدف قراردادن فلسطینی‌های منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در جنوب غزه مرتکب ۹ جنایت جدید شد که حدود ۲۰۰ شهید و مجروح برجای گذاشت.
رژیم اسرائیل جنگ غزه را برای صد و شصت و سو‌مین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مسکونی در کنار سیاست گرسنه نگه داشتن آنها، جلوگیری از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به آوارگان فلسطینی و هدف قراردادن افراد منتظر در صف دریافت کمک‌های اندک ادامه می‌دهد.
در سطح مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس و تبادل اسرا نیز انتظار می‌رودهیأت اسرائیلی روز دوشنبه به قطر سفر کند تا مذاکرات غیرمستقیم با حماس در این خصوص را دنبال کند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *