استقبال روزه‌ اولی‌ها از پویش «ماه مهربان»

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، مریم اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان اتفاق خوبی به عنوان پویش «ماه مهربانی» برای روزه اولی‎ها رقم خورد، گفت: این پویش شامل تقویمی بود که عزیزان آن را دریافت و مراحل آن را طی کردند. این پویش در رده سنی دختران نوجوان نیز شامل بخش‎های دیگری بود که در واقع فعالیت‌های خیرخواهانه و یا فعالیت‏‌های آن‌ها در مساجد را شامل می‎شد.

وی با اشاره به استقبال چند صد هزار نفری دختران پایتخت از این پویش عنوان کرد: این استقبال برای ما دلگرم کننده است و ما به عنوان خادمان این قضیه امیدوار هستیم که این پویش یک روال همیشگی در ماه مبارک رمضان گردد.

 مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران با بیان اینکه اگر در مراتب ایمان به دنبال پیشرفت هستیم، قاعدتا یک بخش این است که یا به زبان بیاوریم و یا یکی از مناسک را انجام دهیم، تصریح کرد: زمانی که این موضوع در اعمال و رفتار ما تبلور پیدا می‏‌کند و نهادینه می‌گردد، به طور حتم درجات بالاتری را می‌توانیم طی کنیم.

گفتنی است، هدف از برگزاری پویش «ماه مهربان»، افزایش همدلی و محبت در بین دختران نوجوان و خانواده های‌شان و ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به‌عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در خانواده ها، تکریم و تشویق آنان به اطاعت از امر خداوند است.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *