اعضای باند قاچاق مواد مخدر و پولشویی در گنبدکاووس دستگیر شدند

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی افزود از این باند ۱۱٠ کیلوگرم مواد مخدر، ۷ دستگاه خودرو،  یک دستگاه موتور سیکلت به همراه اسناد و مدارک کشف و توقیف شد .
 دادستان گنبدکاووس از تشکیل پرونده  قضایی مواد مخدر و پولشویی از طریق اعمال مجرمانه نسبت به کسب اموال نامشروع برای اعضای این باند در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خبر داد.
بر اساس این گزارش دادستان مرکز استان گلستان همچنین از تشدید برخورد با عرضه قلیان در استان خبر داد.محمود اسپانلو گفت: عرضه دخانیات بر اساس قانون جرم است و برای عرضه کنندگان آن مجازات درجه 6 در قانون پیش بینی شده است .دادستان اسپانلو افزود: بر همین اساس در گام نخست،  قلیان سراهای زیرزمینی که به محلی برای قمار  و تجمع اراذل و اوباش  تبدیل شده اند، شناسایی و تعطیل می شوند .
وی گفت:  برخورد با سفره خانه ها و رستوران هایی که قلیان عرضه می کنند ، در گام دوم این طرح در استان است.دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر برخورد مستمر با عرضه قلیان در استان  به افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بخش دارند توصیه کرد : سرمایه خود را در این بخش هدر ندهند.
اسپانلو افزود: تاکنون فقط در شهرستان گرگان 50 قلیان سرای زیرزمینی که پاتوقی برای اراذل و اوباش و قمار بود ، شناسایی و تعطیل شد .

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *