اقتصاد مردمی، کلیدواژه شعار سال است

[ad_1]

اقتصاد مردمی، کلیدواژه شعار سال است

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه رهبری چندین سال است که شعارهای سال را بر اساس مسائل اقتصادی و برای بهبود معیشت مردم اعلام می‌کنند، گفت:  یکی از مسائل تلخی که در سال گذشته با آن رو به رو بودیم، فشار اقتصادی بود که روی مردم وجود داشت بنابراین  باید تغییر کند و به سمت اقتصادی برویم که بتوان این مشکلات را رفع کرد.

وی افزود: در همین راستا یکی از اقدامات می‌تواند این باشد که تولید توسط مردم انجام گیرد و این مسئله هم باید با شتاب دنبال گردد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت اولین کاری که باید در برنامه‌ای خود لحاظ کند، این است که سیاست‌ها، برخوردها، عدالت‌ها و حمایت‌ها را از بخش خصوصی بیشتر کند.

کنعانی مقدم با تاکید بر اینکه جهش تولید توسط مردم صورت می‌گیرد، افزود: این مردم هستند که با دستان پرتوان خود چرخ تولید در کشور را به حرکت در می‌آورند لذا باید ظرفیت‌های مردم در کشور را به رسمیت شناخت.

این فعال سیاسی گفت: رهبری چندین سال است که سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را ابلاغ کرده است و قانونی هم در مجلس  به تصویب رسیده است.

کنعانی مقدم اظهار کرد: تنها راهی را که همه اقتصاددانان به آن تاکید دارند و رهبری هم در ابلاغ اقتصاد مقاومتی به آن اشاره کرده بودند، مردمی شدن اقتصاد است.

وی افزود: درست است که اقتصاد سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی دارد اما در بحث اقتصاد مقاومتی، هدف‌گذاری این بوده که اقتصاد، مردمی گردد.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *