انهدام باند سرقت از منزل تحت عنوان مأمور

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در شمال شرق تهران و وصول شکایت مالباخته به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پس از مراجعه به اداره پنجم پلیس اظهار داشت؛ ۴ نفر تحت عنوان مأمورین پلیس آگاهی به منزل وی وارد و به بهانه یافتن مخفیگاه افراد متواری و تحت تعقیب، آنجا را تفتیش نموده و دور از چشم شاکی مقدار تقریبی ۲۲ گرم طلاجات و یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون ۱۳ پرومکس در مجموع به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان را ربوده و از آنجا متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع، با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و میدانی متوجه شدند؛ ۳ مرد با لباس شخصی از داخل خودروی پژوپارس سفید رنگ خارج و به منزل مالباخته مراجعه می‌کنند و پس از گذشت ۱۵ دقیقه از منزل مالباخته بیرون آمده و به وسیله خودرو متواری می‌شوند.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان هویت مالک ماشین را شناسایی کردند، عنوان کرد: کارآگاهان ابتدا با دعوت از مالک ماشین از او تحقیقاتی به عمل آوردند و نامبرده مدعی گردید؛ خودرو را به صورت قولنامه‌ای به شخصی فروخته است. لذا کارآگاهان با وجود سرنخ‌ها و شناسایی سارق موفق شدند وی را در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در شمال شرق تهران دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی دلالت دهند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه متذکر شد: متهم در بازجویی اولیه منکر هرگونه اتهام علیه خود شد و اعلام داشت هیچ دخالتی در سرقت نداشته است. ولیکن در نهایت با ارائه دلایل و مستندات محکم از سوی کارآگاهان، متهم مجبور به بیان حقایق شد و صراحتاً به بزه انتسابی با همدستی ۲ فرد دیگر معترف گردید. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی نیز با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند دو سارق دیگر را نیز دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دهند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با وجود مستندات لازم صراحتاً به اعمال مجرمانه خود معترف گردیدند، خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی برای کشف اموال مسروقه در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *