تاج صنعت سبز کشور بر سر مارون

[ad_1]

بیست و چهارمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور با حضور دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران و فعالان صنعتی و خدماتی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این همایش پتروشیمی مارون برای چهارمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس صنعت سبز از سوی سازمان حفاظت محیط زیست شد که این انتخاب به خاطر عملکرد عالی و متخصصانه به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در حفاظت و صیانت از محیط زیست است.

پتروشیمی مارون پیش از این نیز موفق به کسب «تندیس زرین» در بیست و سومین و بیست دومین دوره و کسب تندیس سیمین در بیست و یکمین دوره از همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز شده بود که استمرار موفقیت این شرکت در رسیدن به این دستاورد بی نظیر و انتخاب به عنوان صنعت سبز ملی برای چهارمین سال پیاپی از بین تمامی صنایع کشور، نشان از تعهد کلیه کارکنان شرکت، نسبت به حفاظت و صیانت از محیط زیست و توسعه ی پایدار و تلاش در تحقق اهداف محیط زیست دارد.

 

همایش واحدهای صنعتی و خدماتی سبز هر ساله از سوی سازمان حفاظت محیط‌ زیست به منظور تحقق ایجاد نگرش زیست محیطی در میان صاحبان صنایع، معادن و خدمات کشور، تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی و همچنین ترویج فرهنگ محیط‌زیستی و انتقال تجارب در زمینه کنترل و کاهش آلاینده‌ها و ایجاد فضای رقابتی برگزار می گردد.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *