حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی از آغاز تاکنون برخواسته از بطن مردم بوده و خواهد بود و مردم سرنوشت را رقم زده و پاسداری کرده اند.
وی افزود: مردم با شرکت در انتخابات مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته اند و هر مجموعه ای را که مردم انتخاب کنند ، امور را در قوای مقننه و مجریه به دست می‌گیرند.
خطیب جمعه خرم آباد ادامه داد: انتخابات نمایش خداباوری ، مردم باوری و خودباوری است و برای ما ایجاد تکلیف می‌کند ، یک مجلس سالم ، صالح و قوی بر عملکردهای مختلف تاثیرگذار است که به دست مردم انتخاب می‌گردد.
حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: اگر مردم نمایندگان اصلح و شایسته را انتخاب کنند ، نظام اسلامی به آرمان ها و ارزش های متعالی خود خواهد رسید ، چراکه انتخابات یک سنگر و امنیت ساز است
وی بیان کرد: امنیت جمهوری اسلامی درونی است و به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیاز دارد ، چراکه با سایر کشورها متفاوت هستیم و آنها به دیگر کشورها متکی هستند.
امام جمعه خرم آباد افزود: انتخابات درون سپاری امنیت است و مردم سرنوشت ساز می‌باشند و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت را حفظ خواهیم کرد چراکه تزریق خون تازه بر پیکر جمهوری اسلامی است و افراد جدید وارد میدان شدند و افکار و ایده های جدید دارند و مورد استقبال نسل جوان می‌باشد.
وی با اشاره به هدف قراردادن محل استقرار تروریست های داعش در اربیل عراق و سوریه توسط سپاه پاسداران به نیابت از مردم گفت: این حمله موشکی هشداری به زیاده خواهان بود تا ثابت کند دست ملت ایران برای انتقام ، مهلک و قدرتمند است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف افزود: ستاد اعتکاف استانی متشکل از نهادهای مردمی و دولتی مساجد بسیاری را برای این رویداد فرهنگی آماده کردند و در این راستا هفتمین جشنواره بین‌المللی اعتکاف در لرستان برگزار و ۶ هزار آثار به این جشنواره ارسال‌ و از برگزیدگان تجلیل شد.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به ۱۳ رجب سالروز ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام اظهار کرد: چشم پوشی از خود ، ایمان به خدا و رسول تا پای جان در تمام رویدادهای سخت و دشوار ، شجاعت در پذیرش اسلام ، وفاداری کامل به خدا و رسول خدا از ویژگی‌های بارز حضرت علی علیه السلام می‌باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: به عنوان شیعه برای بهره‌مندی از آن خورشید امامت چه کرده‌ایم و باید در سبک زندگی و رفتار این امام را الگو قرار دهیم و پدران باید تلاش کنند به قله های ترسیم شده از سوی امیرالمومنین علی علیه السلام حرکت کنند و در این راه خستگی ناپذیر باشند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *