دانلود ریلزهای اینستاگرام برای همه کاربران

[ad_1]

اینستاگرام چند ماه پیش امکان دانلود ریلزهای حساب‌های عمومی را برای کاربران در ایالات‌متحده فراهم کرد. اما حالا کاربران در سراسر جهان به قابلیت دانلود ریلز اینستاگرام دسترسی پیدا کرده‌اند.به گفته «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر جهان حالا به چنین قابلیتی دسترسی دارند. پیش از این تنها می‌توانستید ریلزها را برای مشاهده در آینده در حساب خود ذخیره کنید. به گفته موسری، روی ویدئوی دانلودشده واترمارک اینستاگرام با نام حسابی که آن را منتشر کرده، قرار می‌گیرد که در این زمینه تفاوتی با تیک‌تاک ندارد.

نحوه دانلود ریلز اینستاگرام
دانلود ویدئوهای ریلز اینستاگرام با ویژگی جدید این شبکه اجتماعی کار سختی نیست. برای این‌کار تنها کافیست روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و سپس در منویی که باز می‌گردد، گزینه دانلود را انتخاب کنید. به همین راحتی می‌توانید ویدئوهای ریلز را دانلود کنید، البته همان‌طور که گفتیم، روی آنها واترمارک قرار می‌گیرد. گفتنی است که حساب‌ها می‌توانند مانع از دانلود ریلزهای خود شوند، حتی اگر صاحب حساب عمومی باشند. برای غیرفعال‌کردن قابلیت دانلود ریلزها، باید به تنظیمات، حریم خصوصی و ریلز و ریمیکس بروید. در این بخش گزینه Allow people to download your Reels را غیرفعال کنید. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که درصورتی‌که ویدئوی مدنظرتان آهنگ دارای کپی‌رایت داشته باشد، هنگام دانلود ویدئو، آهنگ حذف می‌گردد. بنابراین نمی‌توانید از این روش برای دانلود آهنگ استفاده کنید.

قابلیت جدید انتشار استوری‌های ۷ روزه 
به‌نظر می‌رسد که اینستاگرام درحال کار روی چند ویژگی جدید است که احتمالا تجربه کلی کاربر را بهتر می‌کند. این شبکه اجتماعی ظاهرا روی یک ویژگی جدید به نام My Week یا «هفته من» کار می‌کند که در آن استوری‌ها به مدت هفت‌ روز در پروفایل شما باقی می‌مانند. با آن‌که جزئیات چندانی از این ویژگی منتشر نشده است، به‌نظر می‌رسد که این ویژگی کاربردهای گوناگونی داشته باشد. براساس اعلام یک منبع آگاه، اینستاگرام قرار است یک ویژگی جدید به نام «هفته من» یا My Week معرفی کند که برای افرادی که در این پلتفرم فعالیت زیادی دارند، مناسب است. همان‌طور که از نام این ویژگی‌ پیداست، وقتی استوری خود را در حالت «هفته من» منتشر کنید، استوری به مدت یک هفته قابل مشاهده خواهد بود. همچنین این ویژگی امکان حذف استوری هفتگی خود یا حتی اضافه‌کردن استوری به این بخش را فراهم می‌کند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *