روایت زنان غزه از بدرفتاری و خشونت جنسی سربازان صهیونیست

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با برخی از زنان فلسطینی ساکن غزه که تحت بازداشت ارتش اسرائیل بودند و اخیرا آزاد شدند، مصاحبه کردیم. آن‌ها تأکید کردند در معرض اقدامات بی‌رحمانه‌ای مثل شکنجه وحشیانه و بدرفتاری از سوی سربازان صهیونیست قرار گرفته‌اند.

به نقل از الجزیره، این نهاد افزود: سربازان اشغالگر این زنان را به تجاوز تهدید و آن‌ها را مجبور می‌کردند تا به طور کامل برهنه شوند. سربازان اسرائیلی دستان و چشمان این زنان را برای ساعت‌های طولانی می‌بستند و آن‌ها را در قفس‌هایی شبیه قفس حیوانات قرار می‌دادند. آن‌ها را از غذا، دارو، معالجه و لوازمی که به آن نیاز داشتند، محروم می‌کردند. آن‌ها را از دیدن کودکانشان محروم می‌کردند. ارتش اسرائیل همچنین اموال و املاکشان آن‌ها را غارت می‌کرد.

این دیده‌بان حقوق بشری تأکید کرد: شکنجه وحشیانه زنان فلسطینی و بدرفتاری با آن‌ها جزء جنایت‌های جنگی و ضد بشری و در راستای جنایت نسل‌ کشی است که اسرائیل از هفتم اکتبر در غزه آن را انجام می‌دهد. ما از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ می‌خواهیم به مسئولیت‌های خود عمل کرده و وضعیت زندانیان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به‌ویژه زنان و دختران را بررسی کند.

در حالی که جنگ در نوار غزه وارد صد و چهل و سومین روز خود شده، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) به ۲۹ هزار و ۷۸۲ شهید و ۷۰ هزار و ۴۳ مجروح رسیده است.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *