شفافیت اقتصادی و عدالت مالیاتی با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حمید زینل پور، در کارگروه اجرایی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان استان کرمان اظهار داشت: اجرای این قانون طبق لایحه تسهیل از یک دیماه لازم الاجرا است و باید آمادگی کامل در این زمینه داشته باشیم.

وی هدف اصلی نظام مالیاتی از اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را دستیابی به اطلاعات شفاف اقتصادی دانست و گفت: بر این باور هستیم که طی روند تدریجی به همراه اطلاع رسانی مزایای اجرای این طرح به مودیان زمینه ساز تحول در مالیات ستانی خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با تاکید بر لزوم راهنمائی مودیان از سوی ادارات امور مالیاتی در سطح استان، افزود: همه همکاران بایدبا توجه به جایگاه سازمانی خودبه قانون پایانه های فروشگاهی اشراف داشته باشند تا بتوانند مودی را راهنمایی کنند.

زینل پور، از آمادگی اداره کل امور مالیاتی استان در خصوص ارائه آموزش قانون پایانه های فروشگاهی به فعالان اقتصادی خبر داد و افزود : آمادگی داریم در هر سطح و هر نقطه از استان در زمینه آموزش با فعالان اقتصادی همکاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به عنوان یکی از قوانین مترقی، نیازمند همکاری مودیان مالیاتی و نهادهای ذی‏ربط هستیم.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *