غزه خطرناک‌ترین مکان جهان برای کودکان است

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، عصر امروز بود که وزارت بهداشت فلسطین تازه‌ترین آمار قربانیان حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد که طی آن تا کنون بیش از ۱۹ هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند حال آژانس کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز امروز در گزارشی اذعان کرد که غزه به خطرناک‌ترین مکان جهان برای کودکان تبدیل شده است.

نهاد‌های درمانی در غزه هشدار داده‌اند که «سوخت در غزه در آستانه تمام شدن است و این مسئله پیامد‌های بهداشتی فاجعه‌باری برای کودکان خواهد داشت. در حال حاضر، ۳۶۰ هزار مورد در مراکز اسکان به بیماری‌های واگیردار مبتلا شده‌اند».

یونیسف در ادامه گزارش خود درباره اوضاع غزه اعلام کرده است که حدود یک میلیون کودک در غزه به اجبار از خانه‌های خود آواره شده‌اند.

جلوگیری از مخابره آمار‌ها به روایت تصویر، هم یکی از دستورکار‌های نظامیان صهیونیست است. این رژیم برای سنگ اندازی در این مسیر، برای سومین روز متوالی است که اینترنت و خطوط ارتباطی نوار غزه را قطع کرده که طولانی‌ترین دوره از زمان آغاز جنگ به شمار می‌آید.

رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز به غزه، ده‌ها خبرنگار و تصویربردار را کُشته است. تاکنون ۹۰ خبرنگار و تصویربردار شبکه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

در آخرین مورد، «سامر ابودقه» تصویربردار شبکه «الجزیره»، شامگاه روز جمعه، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «فرحانه» در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

براساس گزارش الجزیره، سامر ابو دقه در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خانیونس در جنوب نوار غزه مجروح می‌گردد و حدود ۶ ساعت بعد از جراحت در مدرسه فرحانه روی زمین بوده و نیرو‌های رژیم صهیونیستی به امدادگران اجازه ورود به مدرسه و امدادرسانی ندادند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *