مدارس غیر دولتی زیر ذره‌بین

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی اسماعیلی درباره افزایش شهریه ثبت نام در مدارس غیر دولتی افزود: افزایش شهریه ثبت نام مدارس‌ تخلف است و ما این مساله را ‌با سرپرست آموزش و پرورش درمیان گذاشتیم.

وی درباره راهکارهای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای پیشگیری از این تخلفات عنوان کرد: برای اینکه مانع این تخلفات شویم در کمیسیون آموزش طرح ساماندهی مدارس غیر دولتی را تصویب کرده‌ایم و این طرح در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس قرار گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین ادامه داد: با اجرای ‌طرح ساماندهی مدارس غیردولتی‌ همه اقدامات مدارس غیردولتی شفاف سازی می‌گردد و به این شکل دسترسی مسئولان به عملکرد مدارس غیر دولتی دقیق‌تر انجام خواهد شد.

‌به گفته وی ‌مسئولان مدارسی  که مرتکب چنین تخلفاتی ‌ شوند به آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.

مدارس غیر دولتی زیر ذره‌بین | افزایش شهریه‌ها تخلف است

ولی اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این خصوص به جام جم آنلاین گفت: خانواده‌های زیادی در خصوص افزایش شهریه ثبت نام در مدارس گلایه دارند. متاسفانه فقط بحث افزایش غیر قانونی شهریه مدارس مطرح نیست و قیمت‌ها در بسیاری از بازارها افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه نبود نظارت بر افزایش قیمت‌ها به معضل بدل شده‌ است، افزود:‌ مساله اینجاست که متولی بازارهای مختلف مشخص نیست و به همین دلیل شاهد ایجاد نابسامانی‌هایی هستیم که  در آموزش و پرورش نیز ‌شرایط به همین شکل است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس‌ با بیان اینکه شهروندان از افزایش بیش از صد در صدی شهریه‌ها مدارس غیر دولتی گلایه دارند، بیان کرد: ‌یکی از شروط نمایندگان مجلس برای انتخاب وزیر آموزش و پرورش ساماندهی چنین مسائلی است‌.

اسماعیلی ادامه داد: بنابراین وزیر جدید آموزش و پرورش باید ‌برای نظارت بر مدارس غیر دولتی و رفع مشکلات خانواده‌ها برنامه‌های مناسبی اجرا کند.‌

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *