مشکلات تولیدکنندگان استان رفع می‌گردد

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در پایان چهل‌وسومین جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری اظهار داشت: دولت و مدیریت استان همدان در روزهای انتخابات از تولید غافل نشده و همواره پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان هستند.

استاندار همدان افزود: مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی با حضور در پای صندوق‌های رأی در یازدهم اسفندماه انسجام ملی را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک حق است و طبق سفارش قرآن کریم باید تواصی به حق داشت، عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد بدهی بانکی یک واحد دامداری در شهر بهار و یک واحد گلخانه سبزی و صیفی امهال گردد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مصوب گردید پروانه فعالیت یک کارخانه‌ تولید آسفالت به صورت موقت صادر گردد و در صورت تأیید دستگاه‌‌های تخصصی پروانه دائمی به آن اعطا گردد.

استاندار همدان اظهار داشت: همچنین شرکت کنترل‌گاز اکباتان با مشکلات بانکی مواجه شده بود که مقرر گردید مراودات مالی آن شرکت، بدون مشکل در بانک‌های استان انجام گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد یک فقره تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رونق تولید به مبلغ ۵ میلیارد تومان به یک واحد صنایع وابسته به بخش کشاورزی پرداخت گردد.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *