مقتول به منابع‌طبیعی آسیب رسانده بود

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، متهم‌به‌قتل ۴۰ساله دهیار یکی از روستا‌های منطقه امامزاده داوود (ع) تهران است که در جریان درگیری و اختلاف‌های قدیمی، یکی از اقوامش را روز نهم مرداد امسال با چاقو زخمی کرد و وی بعد از دو هفته در بیمارستان فوت کرد. با گذشت یک‌و‌ماه‌ونیم از قتل و فرار دهیار رد او در خانه پدرزنش در یکی از شهرستان‌های اطراف استان البرز به‌دست‌آمد و آنجا بازداشت شد. متهم‌به‌قتل به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات قضایی گفت: قصد قتل نداشتم. آن روز او با افراد زیادی آمده بود. درگیری‌مان بر سر آب و کشاورزی بالاگرفت. چاقو برداشتم که بترسد و این دعوا را ترک کند که باعث مرگ وی شدم.

گفتگو با متهم به قتل

از زندگی‌ات بگو.
متاهلم، دو پسر ۲ و ۹ ساله دارم. به‌عنوان پیمانکار در یک شرکت کار می‌کردم و بعد دهیار روستای زادگاه‌مان شدم. فکر نمی‌کردم یک روز قاتل شوم.

مقتول را می‌شناختی؟
او عموزاده پدری‌ام بود.

انگیزه‌ات از قتل چه بود؟
قصدم قتل نبود. سر ملک و آب کشاورزی با هم اختلاف‌هایی داشتیم. این اواخر هم برخی زمین‌های کشاورزی را تغییر کاربری داده و به منابع طبیعی آسیب رسانده بود. نتوانستم کارهایش را تحمل کنم و تخلفاتش را گزارش دادم تا پای خودم به ناحق به ماجرا کشیده نشود. روز حادثه با خانواده‌ام سوار خودرو بودیم که مقتول با افراد زیادی به محل آمده و راه‌مان را سد کردند. پیاده شدم تا به خانواده‌ام آسیبی وارد نشود. با من درگیر شد. با بیل و چوبدستی به من حمله‌ور شده و کتکم زدند. سعی کردم این دعوا را پایان دهم که نشد. چند روز قبل گوسفند قربانی کرده و چاقویم در خودرو جا مانده بود که آن را برداشته و سمت آن‌ها و عموزاده‌ام دو ضربه پرت کردم که او و بقیه بترسند و بروند و دعوا تمام گردد که نشد و ضربه‌ها به گردنش خورد و جانش را گرفت.

بعداز قتل کجا رفتی؟

چاقو را در خانه یکی از اقوامم پنهان کردم. همسر و بچه‌هایم را به خانه پدر همسرم بردم. خودم به شهر قم رفتم و دو هفته‌ای در بیمارستان بستری بودم. اقوام و ریش‌سفیدان را برای جلب رضایت نزد خانواده مقتول فرستادم، اما رضایت ندادند. یک روز که به خانه پدرزنم رفته بودم آنجا بازداشت شدم.

 

روزنامه جام جم 

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *