هرگز به هزینه حمایت از مسئله فلسطین اهمیتی نمی دهیم

[ad_1]

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: هرگز به هزینه حمایت از مسئله فلسطین اهمیتی نمی دهیم

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو اختصاصی با شبکه العالم با اشاره به حمایت محور مقاومت از غزه گفت: هرگز به هزینه حمایت از مسئله فلسطین اهمیتی نمی‌دهیم، هم افزایی محور مقاومت با مسئله فلسطین، عملی است نه تئوری.

هم افزایی محور مقاومت با مسئله فلسطین، عملی است نه تئوری

العالم: چهار ماه پس از شروع حمله وحشیانه اسرائیلی به نوار غزه عملکرد مقاومت را چگونه ارزیابی می‌کنید و به نظر شما وحدت میادین در چه چارچوبی عینیت می‌یابد؟

شیخ نعیم قاسم: اهداف اعلام شده از سوی رژیم اسرائیل از حمله به غزه، اول نابودسازی حماس و مقاومت است که به معنای پایان دادن به مسئله فلسطین و پایان دادن به نبرد برای فلسطین است، دوم مبادله اسرا با کمترین هزینه یا آزادسازی اسرای صهیونیست انجام گردد، سوم اداره غزه در آینده در دست “اسرائیل” باشد تا اتفاقی که در طوفان اقصی افتاد دیگر تکرار نشود و این رژیم نسبت به موجودیتش احساس امنیت کند و آن را در خطر نبیند.

زمانی که حماس و مقاومت فلسطین عملیات طوفان الاقصی را آغاز کردند، هدفشان ایجاد روزنه‌ای برای باز کردن راه آزادی فلسطین، رفع محاصره غزه، توقف شهرک سازی‌های صهیونیستی در کرانه باختری و نجات مسجدالاقصی از توطئه‌های اسرائیلی بود، این عملیات به دشمن فهماند که مقاومت توانمند است و کسی توانایی غلبه بر آن را ندارد. جنگ اسرائیلی در چهار ماه گذشته نتوانست باعث نابودی حماس گردد، اما عملیات مقاومت ادامه دارد، از سوی دیگر، اسرائیل نمی‌جنگد بلکه فقط ویران می‌کند، اما فلسطینی می‌جنگد و به دشمن خسارت و تلفات وارد می‌کند. این در حالی است که هم افزایی محور مقاومت با مسئله فلسطین، عملی است نه تئوری، البته این هم افزایی برای اعضای محور بهایی هم دارد، اما هرگز کسی به هزینه آن فکر نکرده است بلکه برعکس با توجه به استراتژیک بودن مسئله فلسطین، حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در اولویت این محور قرار دارد لذا باعث افزایش حمایت از غزه شد.

به همین دلیل تاکید می‌کنم که پس از گذشت ۴ ماه، مقاومت قوی بوده و محور مقاومت در برابر دشمن ایستاده و دشمن به هیچیک از اهدافش دست نیافته است.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *