۱۰پلتفرم برتر هوش تجاری

[ad_1]

بسیاری ازپلتفرم های محبوب Business Intelligence وجوددارد که توسط بسیاری ازمشاغل استفاده می‌گردد. این سیستم عامل های BI می‌توانند تجسم داده‌ها وداشبورد های قابل تنظیم ایجاد کنند، ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد را انجام دهند ، از داده کاوی با تکنولوژی بالا و مدیریت کیفیت داده ها و… استفاده کنند.

۱- Tableau
Tableau یکی از محبوب ترین نرم افزار های هوش تجاری است که توسط کسب و کارها استفاده می گردد تا با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها از عملکرد خود ایده ای کسب کنند.این نرم افزار بسیار معروف است زیرا می تواند به چندین منبع داده متصل گردد و همچنین تجسم داده‌های دقیق را در مدت زمان بسیار کوتاهی ایجاد کند.

۲- Qlik Sense
Qlik Sense یک نرم افزار هوش تجاری است که به کاربران در مشاغل مختلف اجازه می دهد که داده های BI استفاده کنند و بینش های منحصر‌به فردی را در مورد داده های خود پیدا کنند. این نرم‌افزارمی تواند با ارائه خدمات تجزیه و تحلیل داده‌ها و سیستم‌های هوش‌مصنوعی درcloud architecture به شرکت‌ها درتبدیل شدن به نهادهای مبتنی بر داده کمک کند.

۳- Salesforce Einstein Analytics
Salesforce Einstein Analytics یک مجموعه هوش تجاری است که معماری انعطاف پذیری را برای مشاغل ارائه می دهد تا بینش داده های خود را با کارکنان به اشتراک بگذارند و تصمیمات بهتری در آینده بگیرند. کسب و کارها می توانند از Salesforce Einstein Analytics برای ایجاد یک پلتفرم مقیاس پذیر و تبدیل داده ها به اطلاعات مفید با استفاده از هوش مصنوعی استفاده کنند. 

۴- Looker
Looker یک هوش تجاری ، تجسم داده ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها است که می تواند در داده‌ها عمیق عمل کرده و داشبورد های زمان واقعی و اطلاعات عمیق داده ها را ارائه دهد. مشاغل می‌توانند بر اساس تجسم داده های به دست آمده در Looker تصمیمات آنی اتخاذ کنند زیرا بینش یکپارچه ای را برای تصمیم‌گیری ارائه می دهد.

۵- Microsoft Power BI
Microsoft Power BI یک نرم افزار هوش تجاری است که می تواند برای ایجاد فرهنگ داده محور در مشاغل مدرن مورد استفاده قرار گیرد. این ابزار BI دارای تجزیه و تحلیل سلف سرویس های مختلفی است که می توان از آنها برای جمع آوری ، مدیریت ، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده ها به راحتی در تجارت استفاده کرد.

۶- IBM Cognos Analytics
IBM Cognos Analytics یک نرم افزار هوش تجاری مبتنی برهوش مصنوعی است که ازهمه جنبه های تجزیه و تحلیل داده ها مانند کشف داده‌ها ، تمیز کردن ، مدیریت ، تجسم و… پشتیبانی می کند.

۷- SAP Analytics Cloud
SAP Analytics Cloud از هوش تجاری و قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک به مشاغل در مدیریت و تجزیه و تحلیل داده های خود و ایجاد بصری سازی برای به دست آوردن بینش تجاری قابل استفاده استفاده می کند. همچنین آنها اجازه می دهند تا برای پیگیری کلیدی شاخص های عملکرد خود را در زمان واقعی بهبود بخشد به طوری که آنها تصویر روشن تری از توانایی های خود ارائه دهند.

۸- Sisense
یک نرم افزار کسب و کار اطلاعاتی است که ابزارهای مختلف برای تحلیلگران اطلاعات به ساده‌سازی داده‌های پیچیده کمک می کند و برای به دست آوردن بینش در کسب و کار خود است. Sisense تجزیه و تحلیل داده های مختلف ابزار برای تیم کسب و کار رافراهم می کند به طوری که آنها می تواند کمک به کسب و کار خود غول داده محور از آینده است.

۹- Domo
Domo یک نرم افزار هوش تجاری با بصری سازی داده ها و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های مختلف است. مشاغل می توانند کارت ها ، متن و تصاویر را در داشبورد ترکیب کنند تا بتوانند یک داستان داده تعاملی ایجاد کرده و افراد دیگر را در این داستان راهنمایی کنند. این نرم افزار ارتباطات داده ای را ازبیش از۱۰۰۰ منبع ارائه می دهد و به تیم ها اجازه می دهد شاخص های کلیدی عملکرد خود را در سراسر تجارت به اشتراک بگذارند تا نمای یکپارچه ای از داده ها به دست آورند.

۱۰- SAS Analytics Software
نرم افزار تجزیه و تحلیل SAS توسط موسسه SAS به عنوان یک پلتفرم هوش تجاری برای تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم داده ها نیز ایجاد شده است. این یک بستر مطلوب برای یک تحلیلگر کسب و کار، دانشمند داده، آمارشناس یا پیش بینی کننده کسب و کار است تا کسب و کار را با جزئیات مطالعه کرده و بینش مفیدی کسب کند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *