۶سایت برای بررسی و تست سلامت قطعات کامپیوتر

[ad_1]

UserBenchmark
www.userbenchmark.com
UserBenchmark یک وب‌سایت و سرویس آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد تست عملکرد و ارزیابی سلامت قطعات کامپیوتر و لپ‌تاپ‌هایشان را انجام دهند. این سرویس به وسیله کاربران برای مقایسه و ارزیابی کارایی سخت‌افزارهای مختلف در کامپیوترها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

PCPartPicker
pcpartpicker.com
PCPartPicker یک سرویس آنلاین است که به کمک کاربران در انتخاب و تطبیق قطعات کامپیوتر برای ساخت یک سیستم سفارشی کمک می‌کند. این سرویس به شما امکان می‌دهد تمامی قطعات مورد نیاز برای ساخت یک سیستم کامل را انتخاب کرده و از لحاظ سازگاری و قیمت‌ها بررسی کنید. علاوه بر این، می‌توانید مشخصات کامپیوتر سفارشی‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید و ارزیابی‌های دیگران را مشاهده کنید.

PassMark Software
www.passmark.com
PassMark Software یک شرکت نرم‌افزاری است که ابزارهای مختلفی برای تست و ارزیابی عملکرد سخت‌افزاری کامپیوترها ارائه می‌دهد. محصولات این شرکت از جمله نرم‌افزارهای BunInTest و PerformanceTest به کاربران اجازه می‌دهند تا قطعات کامپیوتری خود را تست کرده و از سلامت و عملکرد بهینه آنها اطمینان حاصل کنند. این نرم‌افزارها برای تشخیص خرابی‌های سخت‌افزاری و ارزیابی عملکرد بهینه قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

HWiNFO
www.hwinfo.com
HWiNFO یک نرم‌افزار تجزیه و تحلیل سخت‌افزاری است که اطلاعات دقیق و جامعی در مورد مشخصات سخت‌افزاری کامپیوتر شما ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد جزئیاتی از مثل مدل و تولیدکننده پردازنده، کارت گرافیک، حافظه RAM، دمای سخت‌افزار و سایر مشخصات را مشاهده کنید. همچنین، این اطلاعات برای تشخیص مشکلات سخت‌افزاری و نظارت بر عملکرد کامپیوتر بسیار مفید است.

۳DMark
www.۳dmark.com
۳DMark یک نرم‌افزار تست عملکرد گرافیکی و تجربه بازی رایانه‌ای است. این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد که عملکرد کارت گرافیک و پردازنده گرافیکی خود را در بازی‌ها و بنچمارک‌های مختلف تست کنند. با استفاده از ۳DMark، می‌توانید توانایی کامپیوترتان در پشتیبانی از بازی‌های رایانه‌ای جدید را ارزیابی کنید.

CrystalDiskInfo
crystalmark.info
CrystalDiskInfo یک نرم‌افزار مفید برای نظارت بر وضعیت هارد دیسک‌های کامپیوتر است. این نرم‌افزار به شما اطلاعات در مورد سلامت هارد دیسک‌ها، دما، عمر مفید، و نمایش مقادیر SMART (Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology) را ارائه می‌دهد. با استفاده از CrystalDiskInfo، می‌توانید از وضعیت هارد دیسک‌های خود آگاهی داشته باشید و در صورت لزوم تصمیم‌های مربوط به پشتیبان‌گیری و تعمیرات انجام دهید.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *