بهبود جست‌وجو در تلفن‌های هوشمند

[ad_1]

۱- علاوه براین، کاربران موبایل Chrome درiOS و Android اکنون می‌توانند هنگام مروروبسایت‌های واجد شرایط، پیشنهاد‌های جست‌وجوی مرتبط در نوار آدرس را مشاهده کنند.

۲- وقتی روی نوار آدرس کلیک می‌کنید، بخش جدیدی با عنوان «مربوط به این صفحه» ظاهر می‌گردد که پیشنهاداتی برای جست‌وجو‌های مرتبط دیگر ارائه می‌دهد.

۳- علاوه بر این، کاربران iOS اکنون می‌توانند حداکثر ۱۰ پیشنهاد جست‌وجو را در نوار آدرس کروم (که قبلا به شش مورد محدود می‌شد) مشاهده کنند، این ویژگی در نسخه اندروید هم موجود بود.

۴- ویژگی Touch to Search که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت کلمات یا عبارات رامستقیما ازیک صفحه وب جست‌وجو کنند، اکنون جست‌وجو‌های مرتبط را نیز نمایش می‌دهد.

۵- با لمس برای جست‌وجو، گروهی از جست‌وجو‌های مرتبط ظاهر می‌گردد که فقط در Android در دسترس است.

۶- به‌روزرسانی Chrome صفحه بارگیری‌ها را به دسک‌تاپ شما می‌آورد.

۷- نوار دانلود قدیمی که برای مرورگر کروم روی دسکتاپ در پایین صفحه نمایش داده می‌شد ازبین رفته است. در عوض، دانلود‌ها در سمت راست بالای مرورگر، کنار تصویر حساب ظاهر می‌شوند. این مورد در ویندوز و در نسخه‌های macOS و ChromeOS در دسترس خواهد بود.

۸- هنگامی که کاربر چیزی را ذخیره می‌کند، دایره آبی رنگ اطراف نماد نشان می‌دهد که دانلود به پایان رسیده است، سپس روی دکمه کلیک کنید تا هر چیزی که در ۲۴ساعت گذشته ذخیره شده را مشاهده کنید، پوشه حاوی فایل خاص را باز کنید، و دوباره امتحان کنید. مکث کنیدو از سر بگیرید یا لغو کنید.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *