حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، در حالی که نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی با مقاومت مبارزان فلسطینی در نوار غزه مواجه شده است، نیروی هوایی این رژیم جنایتکار همچنان غزه را بمباران می‌کند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که در نتیجه بمباران یک خانه در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه، دو فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی مسجدی را در شهرک الصبره واقع در جنوب شهر غزه بمباران کرد. همچنین در نتیجه بمباران اردوگاه خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه چندین فلسطینی آسیب دیدند.

همچنین در نتیجه بمباران یک برج مخابراتی در خان‌یونس در جنوب نوار غزه یک دختربچه فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اثر بمباران یک مدرسه در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه که آوارگان را در خود جای داده بود نیز یک فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر دیگر آسیب دیدند.

از سوی دیگر ارتش اردن از زخمی‌شدن ۷ نفر از کادر درمان بیمارستان میدانی اردن در نوار غزه خبر داد و اعلام کرد: ما تحقیقات رسمی درباره حادثه بیمارستان میدانی اردن را آغاز کرده‌ایم و مسئولیت اسرائیل در تامین امنیت این بیمارستان را مورد تاکید قرار می‌دهیم.

کمی پیش‌تر نیز دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون ۱۱۵۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که ۴۷۱۰ نفر از این شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.

این نهاد دولتی تاکید کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای آغاز حمله به غزه تاکنون ۱۲۰۰ جنایت را در این باریکه مرتکب شده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد: ۹۵ ساختمان دولتی در نتیجه حملات اسرائیل به غزه ویران شده‌اند. همچنین ۲۵ بیمارستان و ۵۲ مرکز پزشکی نیز در این مدت از روند خدمت‌رسانی خارج شده‌اند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *