نتانیاهو سرنوشتی جز سقوط ندارد

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی در جبهه‌های مختلف اعلام کرد، تنها با مقاومت می‌توان در برابر جنایاتی که آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهند، ایستاد؛ مقاومتی که با استواری و شجاعت و قهرمانی خود همه جهان را متحیر کرده و مانع از رسیدن دشمن به اهدافش می‌گردد.

محمد رعد با اشاره به ادعا‌های دروغین آمریکایی‌ها درباره توقف جنگ علیه غزه گفت، اگر آمریکایی‌ها واقعا به دنبال توقف جنگ هستند چرا همه مهمات مورد نیاز اسراییلی‌ها را تامین می‌کنند و ژنرال‌های ارشد خود را به اتاق‌های عملیات ارتش اشغالگر می‌فرستند؟

وی افزود، تنها چیزی که دشمن صهیونیستی در بیش از ۴ ماه در غزه توانست به آن برسد ویرانی و کشتار در این منطقه بود و اشغالگران نتوانستند حماس را نابود کنند. اگر رژیم اشغالگر حماقت کند، جنگ آن با حماس طولانی خواهد شد و اشغالگران اگر بخواهند به تجاوزات خود ادامه دهند وارد یک وضعیت فجیع از جنگ فرسایشی می‌شوند که هرگز نمی‌توانند از آن نجات پیدا کنند.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اصرار بر ادامه جنگ به دنبال فرار رو به جلو است و نمی‌خواهد بعد از جنگ سقوط کند یا به زندان برود؛ چرا که بعد از جنگ، زندان انتظار او را می‌کشد. سرنوشتی که در انتظار نتانیاهو است یا برکناری از قدرت با روش سیاسی می‌باشد و یا اینکه او مورد هدف قرار خواهد گرفت و تجارب گذشته نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها هیچ ابایی از کشتن یکدیگر ندارند و بار‌ها این کار را کرده‌اند.

محمد رعد افزود، نبرد امروز نبردی بسیار حساس و دقیق بوده و نتیجه آن در دوره‌های طولانی در آینده مشخص خواهد شد. هزینه‌های این نبرد بسیار زیاد است، اما ما هرکاری که لازم باشد برای محافظت از مردم و کشور خود انجام می‌دهیم. همه ما مدیون مجاهدان و شهدایی هستیم که جان خود را برای سعادت و پیروزی مردمشان فدا کردند و خودشان به سعادت اخروی رسیدند.

وی تصریح کرد، دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و گسترش دایره درگیری‌هاست، اما ما صبر می‌کنیم و هرگز در دامی که دشمن می‌خواهد نمی‌افتیم. ما به روش خودمان با دشمن می‌جنگیم و ابتکار عمل و دست برتر متعلق به مقاومت است. دشمن هرگز نمی‌تواند به اهداف خود در لبنان برسد یا شروطش را به ما تحمیل کند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *