کمک‌های پزشکی ارسالی به غزه مانند یک قطره از دریا است

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، خبرگزاری رویترز به نقل از «تدروس ادهانوم گیبریسوس» مدیر کل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که کمک‌ های پزشکی که تاکنون برای غزه ارسال شده است، مانند قطره‌ای از دریای نیازمندی‌های این منطقه به کمک‌های پزشکی است.

این سازمان تصریح کرد که همچنان به آتش‌بس در غزه دعوت می‌کند.

این در حالی است که «فیلیپ لازارینی»، رئیس آژانس امدادرسانی سازمان ملل متحد در امور فلسطین موسوم به آنروا گفته است که این نهاد محموله‌ای به اندازه یک ماه مواد غذایی برای مردم غزه را که در بندری اسرائیلی انبار شده است، نمی‌تواند تحویل بگیرد.

فیلیپ لازارینی تاکید کرد که محیط خصمانه‌ای پیرامون ما ایجاد شده است و یکی از شرکت‌های پیمان‌کار که خدماتی را در بندر اشدود به آن روا ارائه می‌داد به این نهاد اطلاع داده که به خاطر مقرراتی که تل آویو وضع کرده، دیگر امکان ادامه همکاری با آنروا را ندارد.

به گفته لازارینی، محموله‌ای از ترکیه با ۱۰۴۹ کانتینر که حاوی مواد غذایی از جمله آرد، نخود، شکر و روغن است و می‌تواند نیاز‌های یک ماه ۱.۱ میلیون نفر از مردم غزه را تأمین کند، اما این محموله اکنون هفته‌هاست که در بندری گیر کرده و اجازه ترخیص از تل آویو ندارد.

شبکه الجزیره هم گزارش داده است که برخی فلسطینی‌ها در شمال نوار غزه به دلیل نبود مواد غذایی و بر اثر شدت گرسنگی به شهادت رسیده‌اند و اشغالگران صهیونیست آوارگان فلسطینی مستقر در مراکز آژانس آنروا را مجبور می‌کنند خان یونس را ترک کنند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *