۳۷۲ نظامی صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیدند

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین، دانیل هاگاری افزود: ما به کار خود ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن ربوده شدگان از دست حماس انجام خواهیم داد.

وی مدعی شد: ما عملیات خود را در بیمارستان شفا تا زمانی که افراد ربوده شده را پیدا کنیم، عمیق تر می‌کنیم و برای رسیدن به تونل‌ها و جمع‌آوری اطلاعات درباره گروگان‌ها به عملیات خود در بیمارستان ادامه می‌دهیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین، گفت: جنگ غزه در یک منطقه پرجمعیت در حال وقوع است و به زمان نیاز دارد و ما به عملیات خود ادامه خواهیم داد.

هاگاری در ادامه با بیان این ادعا که در حمله به بیمارستان شفا جسد یک گروگان را پیدا کردیم، افزود: مصمم هستیم در جنوب نوار غزه و هر جایی که نیروهای حماس حضور دارند، پیشروی کنیم.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *