۶ سایت موکاپ رایگان

[ad_1]

درزیر بهترین وبسایت‌‌ها برای دانلود موکاپ‌های لایه را برای شما معرفی کنیم. شما می‌توانید دربرخی ازاین وبسایت‌‌ها بدون هیچ گونه نرم‌افزاری طرح‌های خودرا بصورت آنلاین موکاپ کنید و آنها را برای ارائه نهایی به مشتریان آماده‌سازی کنید.

SMARTMOCKUPS
/https://smartmockups.com
مطمئنا از این وبسایت جالب لذت می‌برید چراکه شما می‌توانید بصورت آنلاین طرح خودتان را روی تصویر مورد نظر در این وبسایت به سادگی مونتاژ کنید و نهایتا با سه کیفیت دانلود کنید. ویژگی‌های عالی این وبسایت تنوع بسیار بالای موکاپ و آنلاین بودن آن است که شما برای تهیه موکاپ نیاز به نرم‌افزار یا فایل خاصی مثل فتوشاپ ندارید.

mockups-design​​​​​​​
/https://mockups-design.com

این وبسایت یکی از وبسایت‌های عالی برای دانلود موکاپ‌های لایه باز رایگان است. شما می‌توانید بدون محدودیت هر تعداد فایل را دانلود و استفاده کنید. همچنین دسته‌بندی ساده و آیکونیک بالای وبسایت می‌تواند شما را در انتخاب دسته بندی موکاپ راهنمایی کند. تنوع و کیفیت موکاپ‌های این وبسایت بسیار بالاست. برای دانلود فایل از این وبسایت نیاز به ثبت‌نام نیز ندارید.  

mckups
/https://mckups.com
از دیگر وبسایت‌های عالی برای دانلود موکاپ است. توجه داشته باشید دانلود فایل‌‌ها در برخی موارد کمی پیچیدگی دارد است. تنوع موکاپ‌‌ها در این وبسایت بسیار بالاست. شما حتما برای دانلود موکاپ‌‌ها باید در این وبسایت عضو شوید و به عنوان کاربر، موکاپ‌های مورد نظرتان را دانلود کنید.  

mr-mockup
https://www.freepik.com/psd/mr-mockup
دراین وبسایت علاوه بر موکاپ‌های متنوع می‌توانید تنوع بالایی از آیکون‌ها، دکمه ها، طراحی UI وبسایت و اپلیکیشن و… را مشاهده و به‌صورت لایه باز دانلود کنید. این سایت یکی از زیرمجموعه‌های سایت قدرتمند فری پیک است و شما می‌توانید به سرعت  مجموعه ای جذاب از طرح‌های پیش‌ساخته را دانلود کنید.

anthonyboyd
/https://www.anthonyboyd.graphics

یکی دیگر ازوبسایت‌هایی که به راحتی می‌توانیدموکاپ‌های باکیفیت رایگان دانلود کنید، وبسایت طراحی به نام آنتونی بوید(ANTHONY BOYD) است. می‌توانید از بخش موکاپ‌‌ها آنها را دانلود و استفاده کنید. این سایت مجموعه بسیار جالبی از طرح‌های پیش ساخته دارد و شما می‌توانید براساس سلیقه خود یکی از موضوعات را انتخاب کنید.

goodmockups
/https://goodmockups.com
این وبسایت یکی از غنی ترین وبسایت‌های دانلود موکاپ است که بسیاری از آنها را می‌توانید با پسوند PSD لایه باز و رایگان دانلود کنید. تنوع موضوعات  این وبسایت شما را شگفت‌زده خواهد کرد و از مزیت‌های این وبسایت رایگان بودن و  سرعت استفاده از آن است.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *