43/5 درصد مردم مازندران در انتخابات شرکت کردند

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،مردم مازندران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آراءِ خود را در سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار به صندوق‌های انتخابات انداختند.

طبق آمار رسمی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۴۴ مازندرانی واجد شرایط رأی‌دهی بودند.

در انتخابات مجلس یازدهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز که ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، ۲ میلیون و ۴۳۲ هزار مازندرانی واجد شرایط حضور در انتخابات بودند که ۴۵.۶۵ درصد مشارکت توسط مازنی‌ها ثبت شد و این استان در جدول تفکیک استانی مشارکت انتخاباتی روی پله هجدهم قرار گرفت.

قاسم عزیز زاده گرجی ضمن قدردانی از حضور مردم، افزود: با توجه به پیش بینی های نادرستی که عده ای از دشمنان داشتند و مشارکت را بسیار کمتر اعلام کرده بودند، حضور مردم استان در انتخابات روز گذشته خوب بود.

وی با اظهار این که مردم فهیم و آگاه مازندران همانند گذشته حماسه دیگری خلق کردند، تصریح کرد: مردم مازندران برگ دیگری از تقویم سیاسی استان را امروز ثبت کردند که به سهم خودم از این بصیرت و حضور معنادار مردم عزیزمان با وجود این‌که همه دشمنان ما بمباران تبلیغاتی علیه انتخابات داشتند، قدردانی کنم. مردم ما با حضور پرشور و شعورشان بار دیگر توانستند اهداف دشمنان را خنثی کنند و با این مشارکت خوب‌شان با رهبر انقلاب بیعت کردند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *