دشمن هرگز قادر به بازگرداندن اسرای خویش نخواهد بود

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه الجزیره قطر، هنیه تصریح کرد: ملت و مقاومت فلسطین وارد نبرد شرافت، عزت و بزرگی در مقابل با یکی از تروریست‌ترین ارتش‌های جهان شده است.

وی ادامه داد: قهرمانان مقاومت در غزه صفحات مجد و بزرگی و شجاعت را رقم زده و ضرباتی سخت و دردناک به دشمن وارد کردند.

هنیه هشدار داد: جنگ دشمن صهیونیستی علیه بیمارستان‌های غزه مغایر با تمامی قوانین و عرف بین‌الملل است.

وی گفت: پیروزی امروز ملت ما ادامه همان پیروزی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) است.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به این که “هیچ شک و تردیدی در پیروزی در این نبرد نداریم و اگر دشمن به دنبال نبرد طولانی است، مقاومت حرف نهایی را خواهد زد”، خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین در غزه امروز وارد نبرد مقدس دفاع از فلسطین و مقدسات امت شده و عزم و اراده آن سست نخواهد شد.

هنیه تأکید کرد: وارد نبردی راهبردی با دشمن شدیم که به یاری خداوند حتما پیروز از آن بیرون خواهیم آمد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: دشمن صهیونیستی از سرزمین فلسطین بیرون رانده خواهد شد و نتیجه‌ای جز شکست عاید آن نخواهد شد.

هنیه افزود:آنچه ملت فلسطین در نوار غزه رقم زد، کل دنیا را به لرزه درآورد و با وجود بهای سنگینی که در پی داشت، منجر به خیزش جهانی شد.

وی گفت که تمامی طرح‌های دشمن به شکست خواهد رسید و هیچ یک از اهداف آن محقق نخواهد شد.

هنیه با انتقاد از شورای امنیت سازمان ملل متحد افزود: قطعنامه روز گذشته شورای امنیت باید جنایات دشمن صهیونیستی در غزه را محکوم می‌کرد.

وی با بیان این که “باید دشمن را وادار به توقف جنگ و بازگشایی گذرگاه‌ها به روی کمک‌های بشردوستانه کرد.” ادامه داد: پس از گذشت ۴۱ روز از جنگ در غزه و جنایات وحشیانه دشمن، مردم و مقاومت فلسطین تمامی طرح‌ها و برنامه‌های آن برای کوچاندن فلسطینیان و بازگرداندن اسرا تحت زور و قدرت را به شکست کشاندند.

هنیه با هشدار به این که “دشمن صهیونیستی همچنین هرگونه اقدام در سطح بین‌الملل را به تعطیلی می‌کشاند.”، اضافه کرد: دشمن اشغالگر خود را فراتر از هرقانونی می‌داند و مخالف اجرای قطعنامه شورای امنیت است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش خواستار اجرایی شدن تصمیمات اجلاس سران عربی و اسلامی در ریاض به ویژه بازگشایی گذرگاه‌های غزه به روی فلسطینیان شد و افزود:خواستار برگزاری فوری جلسات کمیته‌های نشأت گرفته از اجلاس اخیر سران اسلامی و عربی هستیم.

هنیه با پرداختن به مبارزات مردم فلسطین در کرانه باختری تصریح کرد که ملت فلسطین در غزه همچنان دشمن را به چالش کشیده و با جنایات وحشیانه این رژیم و شهرک نشینان تروریست ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی و حامیانش بدانند که حماس جنبشی ریشه‌دار در سرزمین فلسطین است و دشمن و همراهانش هرگز نخواهند توانست واقعیت‌های جاری در غزه را تغییر دهند.

هنیه خطاب به جهانیان افزود: همه دنیا بداند که تنها مردم غزه و ملت فلسطین حق تصمیم‌گیری در مورد آینده غزه را دارند.

وی همچنین از ملل مسلمان و عرب که به تحرکات خود در محکومیت جنایات وحشیانه دشمن ادامه می‌دهند، قدردانی کرد و افزود:سلام و درود بر ملت‌های جهان که در حمایت از غزه به خیابان‌ها و میادین آمدند.

هنیه در پایان خطاب به امت اسلامی گفت که به آنها اعلام می‌کنیم که غزه حماسه‌ای در تاریخ امت خلق کرد که در صد سال اخیر بی‌سابقه بوده و این نبرد همه امت است و همه باید با مال و سلاح و جهاد به مردم غزه کمک کنند.

[ad_2]
منبع

درباره ی webmaster7

مطلب پیشنهادی

عکس | قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد و دنیای اسلام آزادی فلسطین را جشن خواهد گرفت

[ad_1] حساب ایکس (توییتر) Khamenei.ir دقایقی پیش جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب را به زبان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *